Klik per onderdeel op het -icoon voor meer informatie.
Doe de gratis test via deze link
#1 Geen nummer, maar juist betrokken:
U bent geen nummer en wij besteden derhalve veel aandacht aan het leren kennen van uw onderneming. Dit doen wij door persoonlijk contact én het toewijzen van een eigen contactpersoon, maar ook door eens per jaar bij u op de koffie bij u te komen.
#2 Inspraak voor de klant (cliënt) en zeer ruime openingstijden:
Door telkens een stap verder te gaan en de traditionele regels te doorbreken en in overleg te treden met onze klanten (cliënten) zijn de zeer ruime openingstijden ontstaan. Een prima voorbeeld hoe de inspraak van klanten (cliënten) omgezet kan worden naar rechtsbijstand op maat.
#3 Een competatieve prijs door te voorkomen:
De focus ligt op juridische problemen voorkomen, door meer complete en vooral ook meer professionele juridische bijstand aan te bieden, waarbij de klant (cliënt) centraal staat voor een prijs die voldoende competatief is. Onze competatieve prijs bereiken wij door niet alleen in te zetten op uitsluitend toekomstige omstandigheden, maar juist ook in te zetten op het ongevraagd analyseren, adviseren en hiermee voorkomen van conflicten.
#4 De-escaleren als het kan voor het beste resultaat:
Bij conflicten bekijken wij eerst of een de-escalerende aanpak via bijv. een (Mfn) mediationtraject haalbaar is, omdat op deze manier veelal een snelle oplossing kan worden bereikt voor partijen waardoor procederen vaak niet nodig hoeft te zijn en relaties tussen betrokken partijen niet beschadigd hoeven te worden. Kortom wij zetten uw klantbehoud en snelle betaling juist echt voorop!
#5 Uw juridische pitbull tot uw dienst:
Mocht een oplossing niet mogelijk zijn buitengerechtelijk en/of de klant (cliënt) dit om voor hem/haar moverende redenen wensen zullen wij alles uit de kast halen en doorpakken waar andere kantoren stoppen en om deze reden noemen klanten (cliënten) ons regelmatig 'de juridische pitbull'
De openingstijden zijn: ma. t/m do. 10:00 tot 22:00 en vr. 10:00 tot 18:00.
Tevens voor sommige pakketten geopend in het weekend van 14:00 tot 18:00.
Onze premium rechtsbijstand is beschikbaar in meerdere varianten, te weten: ZZP Lite, ZZP Basis, Premium, Premium Plus en het pakket Enterprise. Afhankelijk van uw wensen, rechtsvorm en de gewenste rechtsgebieden past een pakket bij u.
Als vuistregel kan u aanhouden dat voor de zzp'er zonder personeel vaak 'Premium' zal volstaan. Bent u een mkb'er of b.v. kies dan tenminste voor de 'Premium Plus' en wenst u niks aan het toeval over te laten is 'Enterprise' de juiste keuze.
Raadpleeg de pakketvergelijker voor alle opties en eigenschappen per pakket.
Via deze link kunt u een aanvraag voor een pakket indienen.
Wij bieden zakelijke rechtsbijstand voor ondernemers (met inbegrip van privé) in de vorm van pakketten of eenmalige bijstand. Een volledig dienstenoverzicht treft u hier (pdf-bestand):
Wij bieden de rechtsbijstand v.a. 225 per jaar.
Voor eenmalige dienstverlening hanteren wij een uurtarief tussen 175 en 275. Het uurtarief voor éénmalige bijstand is afhankelijk van het rechtsgebied. Voorts is het mogelijk om een vaste prijs per zaak af te spreken waardoor een afwijkend uurtarief kan gelden.
Ja, u kunt eenvoudige vragen in een intakegesprek van c.a. 15 minuten stellen. Dit gesprek is altijd gratis en verplicht u tot niks. Wenst u een volledig consult? Dit kan ook tegen zeer scherpe tarieven.
Ja, mits gekozen of inbegrepen bij de pakketkeuze.
Nee, wij sturen nooit een sms pf app--bericht in een incassozaak en/of namens uw wederpartij. Indien wij namens een cliënt optreden schrijven wij u aan per (aangetekende) post, sommatie-exploot en/of per veilige e-mail. Wel is het mogelijk dat u een verficatie-sms ontvangt van Zivver (veilig mailen).
Simpel uitgelegd sturen wij u nooit een sms of app met hierin een betaallink omtrent een openstaande betaling, tenzij wij dit zo hebben afgesproken. Heeft u toch een app of sms ontvangen? Meld dit direct bij ons en neem bij voorkeur telefonisch contact met ons op.
Brieven, e-mails en andere processtukken zijn doorgaans voorzien van een QR-code. Heeft u twijfel over de echtheid van de brief en/of e-mail is het mogelijk deze te verifieren door de ingesloten (unieke) code te scannen. Indien u de code heeft gescand komt u te allen tijde uit op httpS://rechtsbijstandvoorzzp.nl of httpS://rechtsbijstandvoorondernemers.nl. Komt u uit op een ander webadres of een webadres zonder httpS:// neem dan direct contact met ons op, de brief c.q. e-mail is mogelijk een vervalsing. Om het zeker te weten kunt u via voornoemde websites (mits httpS://) natuurlijk ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via een belverzoek of de echtheid verifieren.
Dit is mogelijk, wij maken namelijk gebruik van Zivver voor veilig mailen. Raadpleeg het helpcentrum van Zivver voor meer informatie.
Dit is mogelijk, wij maken namelijk gebruik van Zivver voor veilig mailen. Raadpleeg het helpcentrum van Zivver voor meer informatie.
Momenteel zijn er zowel apps beschikbaar via de Store (hybride) alsmede is er een PWA variant. Dit betekent dat onze app beschikbaar is op o.a. Android, iPhone, Windows en macOS. Per apparaat kunnen de installatiemogelijkheden verschillen.
Selecteer uw apparaat en volg de uitgebreide instructies hier.
Er is een probleem waarbij op sommige iPhones en iPads geen Web App icoon zal laden. Wij werken aan een oplossing voor dit probleem. De Web App zelfs werkt overigens wel alleen i.p.v. een Web App icoon ziet u een letter M.
Er is momenteel geen ingebouwede PWA-ondersteuning voor de Firefox browser.
Er is momenteel geen ingebouwede PWA-ondersteuning voor de Safari browsr op macOS.
Indien u na de installatie bij het opstarten van de app het downloadscherm te zien krijgt heeft u (mogelijk) een snelkoppeling aangemaakt van het downloadscherm op uw apparaat. Zorg ervoor dat u de App alleen toevoegt aan uw App-Scherm (Android) of het Beginscherm (iOS).
Nee, de ontwikkeling van de native Windows app (.exe) is per augustus gestopt. U kunt deze versie niet meer downloaden. U kunt wel de PWA voor Windows installeren.
Probeer eerst de app-bibliotheek bij te werken via de update-functie. Lukt dit niet verwijder de app en installeer deze opnieuw en doorgaans heeft u de meest actuele versie.
Klik op het app-icoon en selecteer de optie verwijderen.
Een PWA-applicatie is een nieuwe vorm van applicatie die ongeacht het type apparaat die de bezoeker gebruikt bruikbaar is over meerdere platformen. De (eind)gebruiker merkt hierbij geen verschil met bijv. een native of hybride app. Er zitten diverse voordelen aan de PWA technologie zoals o.a. updates die direct beschikbaar zijn, snelheid en offline beschikbaarheid. PWA staat dus simpelgezegd voor een nieuwe technologie waarmee apps gebouwd kunnen worden.
Met een Premium pakket heeft u automatisch toegang tot alle premiumfuncties. Heeft u geen actieve rechtsbijstand bij ons, maar wenst u wel gebruik te maken van de premium functies van de app, dan kunt u een abonnement voor premium functies in de app afsluiten.
Treft u in het servicecentrum (menu: Home) niet het onderwerp dat u zoekt? Probeer dan de zoekfunctie en wellicht kunt u op deze manier vinden wat u zoekt. Mocht u ook met de zoekfunctie het antwoord niet kunnen vinden stel dan uw vraag aan ons via deze pagina.
Ziet u geen slotje of is de verbinding met onze website niet beveiligd dan is er iets mis. Neem dan altijd direct contact met ons op.
Oplossing #1: Resultaten weergeven:
De zoekfunctie weergeeft tijdens het typen resultaten die u kunt selecteren. Klik op een resultaat en u wordt naar de gekozen pagina doorverwezen.
Oplossing #2: Geen enkel resultaat tijdens typen:
De dynamische zoekfunctie weergeeft resultaten op basis van matches. Zijn er geen matches met uw zoekopdracht zal er dus ook niks worden weergegeven. Pas uw zoekopdracht aan door bijvoorbeeld slechts enkele woorden te gebruiken om zo bredere resultaten te weergeven.
Oplossing #3: Ik kan niet typen in de zoekbox en/of zie geen resultaten:
In dit geval lijkt er sprake te zijn van een technische fout. Neem contact met ons op voor gratis ondersteuning.
Wij horen dit natuurlijk graag. Neem gerust contact met ons op.
In dit geval bieden wij u (momenteel) alleen de websiteversies (mobiel, tablet en pc). De webversies bevatten dezelfde informatie als de App-versie zodat u feitelijk over dezelfde informatie beschikt.
U kunt in dit geval klikken op 'meer informatie' en vervolgens 'Toch uitvoeren'.
In dit geval adviseren wij de installatie direct af te breken. Onze android app is alleen beschikbaar via de officiele Google Play Store.
U mag een verwijzing maken naar een pagina op onze website zolang u de bronvermelding in stand laat. Het kopiëren van tekst, foto en/of video mag alleen met toestemming van de auteur(s).
Nee, het oude servicecentrum is vanaf 30 oktober 2022 helaas niet meer beschikbaar.