Vragen over de dienstverlening ↴
-
-
Als vuistregel kunt u hanteren dat voor een kleine onderneming (zonder personeel) het Premium pakket geschikt is. Heeft u personeel in loondienst dan is het raadzaam Plus te overwegen. Voor bv's en het mkb is het Enterprise pakket het meest geschikt.
-
-
#1 Geen nummer, maar juist betrokken:
U bent geen nummer en wij besteden derhalve veel aandacht aan het leren kennen van uw onderneming. Dit doen wij door persoonlijk contact én het toewijzen van een eigen contactpersoon, maar ook door eens per jaar bij u op de koffie bij u te komen.
#2 Inspraak voor de klant (cliënt) en zeer ruime openingstijden:
Door telkens een stap verder te gaan en de traditionele regels te doorbreken en in overleg te treden met onze klanten (cliënten) zijn de zeer ruime openingstijden ontstaan. Een prima voorbeeld hoe de inspraak van klanten (cliënten) omgezet kan worden naar rechtsbijstand op maat.
#3 Een competatieve prijs door te voorkomen:
De focus ligt op juridische problemen voorkomen, door meer complete en vooral ook meer professionele juridische bijstand aan te bieden, waarbij de klant (cliënt) centraal staat voor een prijs die voldoende competatief is. Onze competatieve prijs bereiken wij door niet alleen in te zetten op uitsluitend toekomstige omstandigheden, maar juist ook in te zetten op het ongevraagd analyseren, adviseren en hiermee voorkomen van conflicten.
#4 De-escaleren als het kan voor het beste resultaat:
Bij conflicten bekijken wij eerst of een de-escalerende aanpak via bijv. een (Mfn) mediationtraject haalbaar is, omdat op deze manier veelal een snelle oplossing kan worden bereikt voor partijen waardoor procederen vaak niet nodig hoeft te zijn en relaties tussen betrokken partijen niet beschadigd hoeven te worden. Kortom wij zetten uw klantbehoud en snelle betaling juist echt voorop!
#5 Uw juridische pitbull tot uw dienst:
Mocht een oplossing niet mogelijk zijn buitengerechtelijk en/of de klant (cliënt) dit om voor hem/haar moverende redenen wensen zullen wij alles uit de kast halen en doorpakken waar andere kantoren stoppen en om deze reden noemen klanten (cliënten) ons regelmatig 'de juridische pitbull'
-
-
De openingstijden zijn: ma. t/m do. 10:00 tot 22:00 en vr. 10:00 tot 18:00.
Tevens voor sommige pakketten geopend in het weekend van 14:00 tot 18:00.
-
-
Onze premium rechtsbijstand is beschikbaar in meerdere varianten, te weten: Premium, Plus en het pakket Enterprise. Afhankelijk van uw wensen, rechtsvorm en de gewenste rechtsgebieden past een pakket bij u.
Als vuistregel kan u aanhouden dat voor de zzp'er zonder personeel vaak 'Premium' zal volstaan. Bent u een mkb'er of b.v. kies dan tenminste voor de 'Premium Plus' en wenst u niks aan het toeval over te laten is 'Enterprise' de juiste keuze.
Raadpleeg de pakketvergelijker voor alle opties en eigenschappen per pakket.
Via deze link kunt u een aanvraag voor een pakket indienen.
-
-
Wij bieden zakelijke rechtsbijstand voor ondernemers (met inbegrip van privé) in de vorm van pakketten of eenmalige bijstand. Een volledig dienstenoverzicht treft u hier (pdf-bestand):
-
-
De kosten kunnen sterk variëren van een doe-het-zelf dienst tot volledige pakketten. In de tariefkaart treft u alle mogelijkheden.
-
-
Voor eenmalige dienstverlening hanteren wij een uurtarief tussen 175 en 275. Het uurtarief voor éénmalige bijstand is afhankelijk van het rechtsgebied. Voorts is het mogelijk om een vaste prijs per zaak af te spreken waardoor een afwijkend uurtarief kan gelden.
-
-
Ja, u kunt éénmalig een intakegesprek van c.a. 15 minuten inplannen. Dit gesprek is altijd gratis en verplicht u tot niks.
-
-
Ja, mits gekozen of inbegrepen bij de pakketkeuze. Let wel, wij leveren geen rechtsbijstand aan consumenten.
-
-
Nee, wij sturen nooit een sms pf app--bericht in een incassozaak en/of namens uw wederpartij. Indien wij namens een cliënt optreden schrijven wij u aan per (aangetekende) post, sommatie-exploot en/of per veilige e-mail. Wel is het mogelijk dat u een verficatie-sms ontvangt van Zivver (veilig mailen).
Simpel uitgelegd sturen wij u in een zaak nooit een sms of app met hierin een betaallink omtrent een openstaande betaling, tenzij wij dit zo hebben afgesproken. Heeft u toch een app of sms ontvangen? Meld dit direct bij ons en neem bij voorkeur telefonisch contact met ons op.
-
-
Brieven, e-mails en andere processtukken zijn doorgaans voorzien van een QR-code. Heeft u twijfel over de echtheid van de brief en/of e-mail is het mogelijk deze te verifieren door de ingesloten (unieke) code te scannen. Indien u de code heeft gescand komt u te allen tijde uit op httpS://rechtsbijstandvoorzzp.nl of httpS://rechtsbijstandvoorondernemers.nl.
Komt u uit op een ander webadres of een webadres zonder httpS:// neem dan direct contact met ons op, de brief c.q. e-mail is mogelijk een vervalsing. Om het zeker te weten kunt u via voornoemde websites (mits httpS://) natuurlijk ook altijd telefonisch contact met ons opnemen via een belverzoek of de echtheid verifieren.
Vragen over veilig mailen (Zivver) ↴
-
-
Dit is mogelijk, wij maken namelijk gebruik van Zivver voor veilig mailen. Raadpleeg het helpcentrum van Zivver voor meer informatie.
-
-
Dit is mogelijk, wij maken namelijk gebruik van Zivver voor veilig mailen. Raadpleeg het helpcentrum van Zivver voor meer informatie.
Vragen over de app ↴
-
-
Momenteel zijn er zowel apps beschikbaar via de Google PlayStore (native) alsmede is er een PWA variant. Dit betekent dat onze app beschikbaar is op o.a. Android, iPhone, Windows en macOS. Per apparaat kunnen de installatiemogelijkheden verschillen. De inhoud van de app alsmede de werking is nagenoeg over alle platformen gelijk.
-
-
Op dit moment is de actuele versie: 5.35 (MB/NV-53*.R).
Ziet u een ander versienummer is het raadzaam de app bij te werken (updaten).
-
-
Vanaf versie 5.30 is de naam van de app PREMIUMRECHT™. Indien u een oude app-versie heeft zal in sommige gevallen de oude naam (Mijn Zakelijke Rechtsbijstand) nog tonen, ongeacht de naam is de werking van de app hetzelfde.
Wenst u toch de nieuwe naam te zien (om wat voor reden dan ook) kunt u de app opnieuw installeren, heeft u een Android native versie zal de naam automatisch bijgewerkt worden en hoeft u hiervoor niks te doen.
-
-
De Google Play versie werkt over uw Android systeem. De PWA-versie werkt via uw bladerprogramma.
-
-
Momenteel zijn de volgende browsers geschikt voor PWA (per januari 2025):
- Microsoft Edge;
- Google Chrome;
- Safari op macOS Sonoma (14.7.2) of hoger;
- Safari op iOS;
- Samsung Internet;
- Vivaldi;
- Brave;
* Staat uw browser er niet tussen? Dan is er (momenteel) geen ondersteuning.
-
-
Selecteer uw apparaat en volg de uitgebreide instructies hier.
-
-
Indien uw browser niet geschikt is voor automatische installatie krijgt u geen installatiemelding. Doorloop de alternatieve instructie voor de diverse platformen hier.
-
-
Voor Android is een native versie beschikbaar via de Google Play Store, alternatief kunt u (met een geschikte browser) de app automatisch installeren via de melding 'installeren als app'.
-
-
Installatie via Google Chrome
In het appscherm klikt u op de drie puntjes en vervolgens kiest u voor de optie 'Mijn Zakelijke Rechtsbijstand verwijderen'.
Installatie via Edge
In het appscherm klikt u op de drie puntjes en vervolgens App instellingen en vervolgens Alle apps en vervolgens kiest u de drie puntjes bij de app en vervolgens verwijderen.
-
-
Dit komt voor indien u een oude versie van de app heeft. Installeer de meest actuele versie van de app.
-
-
Er is momenteel geen ingebouwede PWA-ondersteuning voor deze browsers.
-
-
Safari op macOS Sonoma (14.7.2) of hoger heeft tegenwoordig ondersteuning voor PWA. Heeft u een oudere versie kunt u alleen installeren via Google Chrome (geadviseerd) of evenueel MS Edge.
-
-
Sluit het instructiescherm altijd na de installatie en open de app via uw apps, taakbalk, startmenu, Dock, Launchpad, of Spotlight. Werkt dit niet? U heeft (mogelijk) een snelkoppeling aangemaakt van het downloadscherm op uw apparaat, doorloop de installatieinstructie.
-
-
Nee, de ontwikkeling van de native Windows app (.exe) is gestopt. U kunt deze versie niet meer downloaden. U kunt wel de PWA voor Windows installeren. Momenteel onderzoeken we wel de mogelijkheden voor een Windows Store versie.
-
-
Nee, de ontwikkeling van de native iOS app is gestopt. U kunt deze versie niet meer downloaden. U kunt wel de PWA voor iOS installeren. Momenteel onderzoeken we wel de mogelijkheden voor een alternatieve Store versie voor iOS.
-
-
Probeer eerst de app-bibliotheek bij te werken via de update-functie. Lukt dit niet probeer dan de optie 'Herstel. Werkt dit ook niet verwijder de app en installeer deze opnieuw en doorgaans heeft u de meest actuele versie.
-
-
Klik op het app-icoon en selecteer de optie verwijderen.
-
-
Een PWA-applicatie is een nieuwe vorm van applicatie die ongeacht het type apparaat die de bezoeker gebruikt bruikbaar is over meerdere platformen. De (eind)gebruiker merkt hierbij geen verschil met bijv. een native of hybride app. Er zitten diverse voordelen aan de PWA technologie zoals o.a. updates die direct beschikbaar zijn, snelheid en offline beschikbaarheid. PWA staat dus simpelgezegd voor een nieuwe technologie waarmee apps gebouwd kunnen worden.
-
-
Met een Premium pakket of hoger heeft u automatisch toegang tot alle premiumfuncties. Heeft u geen actieve rechtsbijstand bij ons, maar wenst u wel gebruik te maken van de premium-functies van de app, dan kunt u een abonnement voor premium functies in de app afsluiten.
-
-
Indien u niks gratis kunt proberen is het raadzaam contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag e.a. te activeren.
-
-
Indien u geen Google Play versie wenst kunt u met de automatisch installatie voor PWA op de installatiepagina kiezen voor installeren om de PWA-versie te installeren (mits uw browser dit toestaat).
* Zie tevens ondersteunde browsers voor PWA
-
-
De app is alleen beschikbaar voor Windows, macOS, iOS en Android. Deze lijst kan op elk moment worden aangevuld.
-
-
U kunt in dit geval klikken op 'meer informatie' en vervolgens 'Toch uitvoeren'.
-
-
Indien u een native versie van de app gaat installeren op Android kan dit alleen via de Google Play store. U hoort dan ook geen melding te krijgen over een 'onbekende bron'. Ziet u dit wel heeft u geen officiele app versie.
Bij de installatie van de PWA-versie krijgt u mogelijk een scanmelding, dit is normaal (zie: scanmelding Google Play Protect)
-
-
Indien u de PWA-versie van de app gaat installeren op een Android krijgt u mogelijk een scanmelding te zien. Dit is gebruikelijk en u kunt deze veiligheidsscan van Android zelf gewoon uitvoeren.
Vragen over het kenniscentrum ↴
-
-
Treft u in het servicecentrum (menu: Home) niet het onderwerp dat u zoekt? Probeer dan de zoekfunctie en wellicht kunt u op deze manier vinden wat u zoekt. Mocht u ook met de zoekfunctie het antwoord niet kunnen vinden stel dan uw vraag aan ons via deze pagina.
-
-
Ziet u geen slotje of is de verbinding met onze website niet beveiligd dan is er iets mis. Neem dan altijd direct contact met ons op.
-
-
Oplossing #1: Resultaten weergeven:
De zoekfunctie weergeeft tijdens het typen resultaten die u kunt selecteren. Klik op een resultaat en u wordt naar de gekozen pagina doorverwezen.
Oplossing #2: Geen enkel resultaat tijdens typen:
De dynamische zoekfunctie weergeeft resultaten op basis van matches. Zijn er geen matches met uw zoekopdracht zal er dus ook niks worden weergegeven. Pas uw zoekopdracht aan door bijvoorbeeld slechts enkele woorden te gebruiken om zo bredere resultaten te weergeven.
Oplossing #3: Ik kan niet typen in de zoekbox en/of zie geen resultaten:
In dit geval lijkt er sprake te zijn van een technische fout. Neem contact met ons op voor gratis ondersteuning.
-
-
Wij horen dit natuurlijk graag. Neem gerust contact met ons op.
-
-
U mag een verwijzing maken naar een pagina op onze website zolang u de bronvermelding in stand laat. Het kopiëren van tekst, foto en/of video mag alleen met toestemming van de auteur(s).
-
-
Nee, het oude servicecentrum is vanaf 30 oktober 2022 helaas niet meer beschikbaar.
Terug